Cała ukrywana prawda o odchudzaniu, czyli co ukrywają firmy farmaceutyczne i jakie błędne informacje znajdujemy

w internecie

 

Odchudzanie Słupsk

 W dzisiejszych czasach człowiek jest tak zafascynowany osiągnięciami oraz możliwościami medycyny, że wierzy w to, iż w razie potrzeby lekarze mogą wymienić nam serce, nerkę czy wątrobę. Dlatego być może między innymi tak słabo dbamy o nasze zdrowie na co dzień. Wszelkie dostępne statystyki mówią jednak zupełnie coś innego.W naszym kraju, tak jak i na całym świecie choroby cywilizacyjne zbierają dzisiaj swoje żniwo. Przyczyną tych wszystkich chorób, jest nasz tryb życia w obecnej cywilizacji i postępie technicznym. Natomiast zapobieganie ujemnym skutkom dzisiejszej cywilizacji, polega na dokonaniu zmian w samym człowieku. Poprzez nasze działania, zmieniliśmy swoje otoczenie.Teraz musimy zmienić samych siebie żeby w tym otoczeniu móc normalnie zdrowo funkcjonować. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, że rozwój techniczny pociąga za sobą ogromne zmiany dotyczące stylu życia człowieka i są to zmiany na ogół niekorzystne.Tym bardziej jest to zjawisko niepokojące, ponieważ styl życia jest głównym czynnikiem wpływającym na dobry stan naszego zdrowia oraz zmniejszanie nadwagi.

Systematyczna, umiarkowana aktywność ruchowa to lekarstwo na choroby cywilizacyjne. Już 2,5 tys. lat temu Arystoteles powiedział, że „nic tak nie rujnuje człowieka jak bezruch”, bowiem żadna inna forma nie wpływa tak głęboko na układ krążenia, oddychania, narządy wewnętrzne jak tkanka mięśniowa podczas pracy fizycznej. Regularnie podejmowana aktywność fizyczna jest bardzo skuteczną bronią w walce z chorobami, które są efektem wygodnego życia XXI wieku. Sport to najtańsza profilaktyka, która przynosi lepsze rezultaty niż niejeden lek.

Organizm człowieka to bardzo złożony oraz precyzyjnie działający mechanizm. Aby sprawnie funkcjonował, powinniśmy o niego dbać. Lecz na naszą niekorzyść, ogromny postęp techniczny spowodował zmiany stylu życia współczesnego człowieka. W dzisiejszych czasach, jednym z wielu problemów jest zachwianie równowagi miedzy spożywanymi pokarmami, które są źródłem energii do życia, a zużywaniem jej podczas ruchu oraz pracy fizycznej. Mówiąc inaczej, ilość zjadanych posiłków jest większa, niż organizm jest w stanie je zużytkować. Taki nadmiar energii i pożywienia spowoduje, że nasz organizm będzie go odkładał i magazynował w postaci nadmiernej ilości tłuszczu. Dlatego, jeśli przeciętny Kowalski przyjmie więcej pokarmu niż go spali podczas wysiłku fizycznego, przytyje. Natomiast, gdy spalanie będzie większe od spożywanych pokarmów, schudnie.

W dzisiejszych czasach ludzie pracują coraz to mniej, natomiast większy nacisk kładą na rozwój intelektualny. Praca zawodowa staje się bardziej statyczna, a ruch fizyczny coraz rzadszy. Wcześniej ludzie wykonywali dużo więcej pracy fizycznej, co bardzo korzystnie wpływało na ich zdrowie. Dzisiaj w krajach rozwiniętych przemysłowo, sam udział pracy fizycznej zmniejsza się prawie do zera, co działa niekorzystnie na nasz organizm i sprzyja nabieraniu znacznej masy ciała. Taki siedzący tryb życia przed telewizją i komputerem oraz fakt, że praktycznie każdy dzisiaj posiada własny samochód, ogranicza nasz ruch fizyczny w znacznym stopniu.

Można by zadać sobie pytanie, czy człowiekowi powinno jeszcze zależeć na rozwijaniu cech ruchowych, utrzymywaniu zgrabnej sylwetki i czy w ogóle potrzebuje sprawności fizycznej? Przecież w dzisiejszych czasach możemy korzystać z dóbr naukowych i urządzeń technicznych. Człowiek, który nie uprawia ćwiczeń fizycznych pozbawiony jest jednak zgrabnej sylwetki, a jego ruchy są zgrabiałe i koślawe. Trzeba sobie powiedzieć wprost, iż nie istnieje możliwość ukształtowania człowieka o ładnej sylwetce, zgrabnego, oraz takiego który ładnie się porusza, bez wykonywania pracy fizycznej, czy ogólnie ruchu. A wiemy doskonale jak bardzo człowiek uczulony jest na piękno własnego ciała, co jest cechą bardzo korzystną.

Po drugie, mimo dzisiejszego trybu życia, każdy człowiek od czasu do czasu jest zmuszony wykonać jakiś wysiłek w życiu codziennym.Może to być na przykład dobiegnięcie do autobusu, czy wejście po schodach, gdzie wymagana jest określona zdolność fizyczna. Ale by posiadać takie zdolności w trakcie swojego życia, powinniśmy rozpocząć pracę nad sobą już teraz. Na to nigdy nie jest za późno. Dlatego ruch fizyczny zdecydowanie pobudza wszelkie procesy biologiczne oraz modeluje nasze ciało. Mówiąc najogólniej, stosowane racjonalnie wszelkie ćwiczenia ruchowe rozwijają i zwiększają wydolność całego organizmu, a także i poszczególnych jego narządów.

Na bazie własnych doświadczeń, z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, iż nie ma innych skutecznych metod odchudzania, które będą dla nas odpowiednie i w pełni zdrowe, jak

aktywne odchudzanie.

Jest to jedyna metoda, która jest skuteczna, zdrowa i zarazem taka, która nie pozostawia po sobie żadnych skutków ubocznych.

Organizmu nie oszukasz. Możesz tylko próbować to robić, ale zapewniam Cię, że się nie da. Wiele osób próbowało i niestety źle na tym wyszło. Tylko racjonalny, rozsądny i starannie przemyślany wysiłek fizyczny, połączony z odpowiednią dietą dla swojego organizmu i odpoczynkiem, pozwoli Ci być kim chcesz i wyglądać tak, jak chcesz. Sam musisz jednak zacząć realizować te trzy elementy w odpowiednich proporcjach.

Czy próbowałaś już kiedyś odchudzać się poprzez stosowanie różnych diet, które okazały się zupełnie bezskuteczne? Zapewne wiele razy! A może po prostu nie umiałaś wytrwać tak długo, stosując swoją dietę. Może była ona tak drastyczna, że prawie zagłodziłaś swój organizm i nie wytrzymałaś takiej katorgi, co zresztą później objawiło się tzw. efektem jo-jo. Uwierz mi, że odpowiednia dieta nie musi być drastyczna, ani męcząca, aby przyniosła znakomite i pożądane efekty. Nawet nie powinna!

Wszelkie ścisłe diety, tylko pozbawiają nasz organizm z niezbędnych składników odżywczych, prowadzą do obniżenia tempa przemiany materii oraz często powodują, że masz ochotę zjeść przysłowiowego „konia z kopytami”.  

Widziałem już wiele stron o różnych sposobach odchudzania. Reklam    w Internecie, telewizji, prasie czy w różnych innych miejscach jest bardzo dużo. Nęcą one nas cudownymi, szybkimi i niezwykle skutecznymi metodami odchudzania. Osoby je tworzące doskonale wiedzą, że człowiek z natury jest leniwy i chciałby w cudowny sposób za przysłowiowym pstryknięciem palców schudnąć, niemalże od razu,  w dodatku nic nie robiąc, leżąc tylko w łóżku. Firmy farmaceutyczne i kampanie reklamowe właśnie to wykorzystują i łapią ludzi na to, by sprzedać im wszystko, co tylko wyprodukują i nie zastanawiają się, jakie ich produkty przynoszą efekty i skutki uboczne. Ich interesuje tylko zysk i biznes, który prowadzą.

Widziałem nawet takie, które mówiły, że można schudnąć w dwa tygodnie aż 14kg. Tylko nie wspominają o tym, jakie skutki uboczne przyniosłaby taka dieta i w jakim stopniu wyniszczyłaby nasz organizm. Nie wspominając już o powstaniu zwisów skórnych, oraz celolitu  którego zapewniam, że nie chciałabyś mieć.

Innym problemem dotyczącym diet jest przeliczanie „śmiesznych” kalorii! Niech mi któryś z tych autorów, który wymyśla diety na podstawie kalorii odpowie, kto z ludzi, nie mający do czynienia z dietetyką, potrafi określić i przeliczyć kalorie w spożywanym posiłku? Ja coś o tym mogę powiedzieć, a mimo to nie byłbym w stanie tego wyliczyć. Sądzę, że mało kto potrafiłby to zrobić. Po jaką cholerę pisze się diety, które mówią nam, że dieta powinna zawierać minimum 1000 kalorii czy więcej. Kto potrafi stwierdzić ile kalorii znajduje się w jednej kromce chleba, bo w końcu taka kromka może mieć różną grubość.  Ile kalorii ma masło posmarowane na kanapce, a ile herbata czy kawa? W końcu kawa też może być mocniejsza lub słabsza. Przygotowując obiad, jak stwierdzić, ile mają kalorii warzywa, kawałek mięsa, ziemniaki itd.? I tak praktycznie możemy spierać się o każdy pokarm i posiłek. Przecież to można zwariować na dłuższą metę. Kto ma ochotę ciągle przeliczać każdy pokarm, by nie przekroczyć tych zapisanych ilości kalorii w diecie? Chyba tylko wariat, który nie ma nic innego do roboty, może się w to bawić, a i tak nie będzie w stanie precyzyjnie określić tych wartości. Tym bardziej, że na tycie wpływają nie tylko kalorie w spożywanych posiłkach. Na to czy tyjemy, czy nie, wpływ też ma odpowiednia przemiana materii, a każdy z nas ma ją inną.

Po drugie, każdy posiłek, oprócz kalorii ma jeszcze związki chemiczne, jakimi jest nafaszerowany, a które sprawiają, że tyjemy i pęczniejemy, wywołując w nas uczucie głodu i uzależnienie. Takie związki właśnie są stosowane między innymi w produktach Mc Donalds, wszystkich fast foodach czy środkach odchudzających oraz zupkach chińskich, itp. Działają one jak narkotyki, po to, aby uzależnić od nich potencjalne ofiary. Człowiek spożywając wszystkie te pokarmy i odżywki w bardzo szybkim tempie uzależnia się od nich, a one wpływają negatywnie i destrukcyjnie na jego organizm.

W podobny sposób działa Coca-Cola oraz inne napoje mocno słodzone i gazowane. Wszystko to ma na celu, aby daną ofiarę uzależnić i czerpać z tego powodu ogromne zyski. Ich nie interesuje to, co się dzieje później, ważny jest tylko zysk.

Z własnych badań, które przeprowadziłem na kilkunastu osobach, mogę śmiało stwierdzić, iż jedna osoba może zjeść paczkę chipsów i przytyć,   a druga nie przytyje. Skąd się to bierze? A mianowicie stąd, że wpływ na to, ma oprócz kalorii, przemiana materii, czyli przyswajalność pokarmu przez organizm. Każdy organizm trawi spożyty posiłek i przerabia go na energię, po czym resztę wydala. Dlatego jeśli dana osoba ma słabszą przemianę materii, jego organizm nie jest w stanie przerobić całego pokarmu na energię i wówczas jego część odkłada się w postaci tłuszczu. Z drugiej strony, zawarte w pokarmie związki chemiczne, utrudniają przemianę materii, nie pozwalając organizmowi przerobienie go na energię, wspomagając jednocześnie odkładanie się go w postaci tłuszczu. Dlatego każdy z nas jedząc ten sam pokarm, inaczej go przyswaja i jeden z nas przytyje a drugi nie. Do tego dochodzi jeszcze sposób przygotowania danego posiłku, czyli to, czy jest on gotowany w wodzie, na parze, smażony, czy może poddany obróbce termicznej w kuchence mikrofalowej. Każdy z tych sposobów ma inny wpływ na nasz organizm. Więc dajmy sobie spokój z przeliczaniem kalorii i zajmijmy się czymś mądrzejszym i skuteczniejszym.

Kolejnym problemem wśród natłoku informacji znajdujących się w Internecie, dotyczących skutecznego odchudzania, jest bardzo mały poziom wiedzy. Większość autorów przeróżnych stron internetowych oraz materiałów pomocniczych, próbuje przedstawiać bardzo skomplikowane metody, które rzekomo mają być cudowne i skuteczne. A prawda jest taka, że skuteczne metody na ogół są bardzo proste.Poza tym, jeśli zagłębimy się w ich treść, to łatwo możemy stwierdzić, iż są one wielokrotnie kopiowane i to z rażącymi błędami, które nie są poparte jakimikolwiek badaniami czy doświadczeniem.

Wielokrotnie czytam przedstawiane materiały, które tak naprawdę nie mogą być skuteczne, gdyż zaprzeczają jakiejkolwiek logice i prawom funkcjonowania organizmu. Mimo to są one wciąż kopiowane i przedstawiane, jako bardzo skuteczne. Jedną z takich błędnych informacji jest to, że czas trwania wysiłku, np. biegania musi trwać ok. 20 – 30 minut, co stanowi nieprawdę. Przychodziło do mnie już mnóstwo ludzi, narzekających, że wyczytali gdzieś w Internecie, czy jakiejś gazecie, że należy tyle biegać codziennie, aby szybko schudnąć.  A jak już zaczęli stosować się do tych zaleceń, stwierdzili po kilku miesiącach, że to nic nie pomaga, gdyż wciąż ważą tyle, co przed ich stosowaniem.

I oczywiście tak będzie, gdyż nasz organizm działa w taki sposób, że w pierwszej kolejności czerpie energię z węglowodanów przez około 30 min. I to zależy również od indywidualnych zasobów danego organizmu w ten składnik pokarmowy. Dopiero po tym czasie zaczyna przestawiać się na tłuszcze. Dlatego trening należy tak skonstruować, aby wymusić przez organizm, czerpanie energii właśnie z tłuszczy.

Poza tym pod żadnym pozorem nie wolno biegać codziennie, gdyż organizm tego nie wytrzyma. Bardzo szybko się zniechęcimy do wysiłku i wiecznie będziemy wykończeni. A przecież jak już pisałem we wcześniejszych lekcjach, metody mają być proste i łatwe w zastosowaniu, tak, aby sprawiały przyjemność. Dlatego powtórzę to jeszcze raz. Skuteczne i bezpieczne metody odchudzania, takie, które będą zdrowe dla organizmu, nie muszą być skomplikowane, a wręcz przeciwnie, są bardzo banalne i proste. Dlatego są tak ukrywane, bo gdyby ludzie je poznali, to nie potrzebowaliby żadnych suplementów diety, żadnych tabletek, leków, herbatek, plastrów odchudzających, a także żadnych diet "cud". Wszystkie potężne korporacje farmaceutyczne nie miałyby wtedy racji bytu i nie utrzymałyby się na rynku.

tekst alternatywny

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

trener personalny słupsk
Aktywne odchudzanie, diety, trener osobisty
Zgadzam się z Polityką Prywatności
Facebook
Aktywne odchudzanie Słupsk, Aktywne odchudzanie Koszalin, Aktywne odchudzanie Lębork, Aktywne odchudzanie Bytów

Chudnij 5kg Co 30 Dni Zdrowo,
BEZ Głodzenia Się, BEZ Liczenia Kalorii
I BEZ Efektu Jo - Jo Z Moimi Metodami Zawartymi W Poradniku.
aktywne odchudzanie ebook
Aktywne odchudzanie